- det vore inte helt fel.

Innan jag somnade igår så hade jag inte sovit på mer
än 40 timmar, alltså närmare 2 dygn :O
Det är helt sinnessjukt!
Men ändå var jag uppe som väntat vid 07.15 imorse.
Kan inte riktigt rå för att jag är en morgonperson (A).
Kan inte heller rå för att jag är hungrig hela tiden :O
Det måste jag ju göra något åt, men får vänta lite då
jag är så sjukt dålig på att laga mat :O

Imorgon är det lödag och vad ska hända då?
Ja, än så länge har jag ingen aning men kan ju hoppas
och vilja att det blir liiiiiiite som jag har tänkt mig :P
Vore inte helt fel faktiskt (A)

Nej nu ska jag härja på mina småbröder som snart
väcker Noah som dom skriker :O

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0