- det vore mys.

Klockan har tickat på rätt snabbt idag faktiskt,
om ca 2 timmar så börjar snuttsnutt att gå hemifrån
Helena och sen så ska han möta upp mig.
Vi ska till mig en snabbis för att jag ska hinna fixa mig
och sådär, sen ska vi väl prata lite innan, finns lite att
prata om innan kvällen startar på riktigt.
Sen så drar vi och möter upp Micke, Sigge och Kenny
och sen ska det käkas lite tacobuffé är det väl tänkt
och sen så blir det krogen och kareoke!
Tror även att Kim skulle ut ikväll så ska väl diskutera
lite med honom om i lördags.
Hoppas även på att min lilla ska ut (:
Hihi, det vore mys :O 

Har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på mig
men det löser jag när jag kommer hem, om jag hittar
något bland alla mina kläder :O
Min garderob är ju minimal :O

Jaja nu ska jag kolla vart alla mina grejer är sen drar
jag hem och fixar mig lite.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Marie

Allt klär en skönhet, Evelina ;0)

Ha en bra kväll ute

Hälsa mamma

2010-07-28 @ 15:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0