- dyngsur.

Som sagt så är jag jättedålig på att uppdatera,
men det är ju för att jag endast har tillgång till
internet hemma hos min far.

Igår så var jag barnvakt åt Noah ett tag, och då
var vi hos pappa och käkade och kollade på "Avatar",
har ju sett första halvan förut men aldrig slutet så
kände att det var på tiden!
Filmen var galet bra, men långt ifrån den bästa jag
sett.

Jaaa, vad kan man mer tillägga här då?
Att jag är glad? Ja det skulle man kunna tillägga.
Och vet ni vad jag gjorde i fredags? :D
Det började med att jag drog iväg och träffade lite
folk, det bjöds på en jävla massa cider och vin,
sedan så drogs det ner till stadsparken och då började
det att ösregna! Springer som idioter i spöregnet ner
till san marino. När vi väl kommer in på san marino så
är det som om vi alla har badat med kläderna på,
så jävla blöta var vi! Haha!
Stannade där ett tag och drack lite mera innan jag frös
ihjäl och drog hem för att sova.
Jag var blöt enda in på underkläderna och det var inte
torrt dagen efter då jag hängde det på tork över natten.
Då kanske ni förstår hur jävla dyngsur man var? :P
Det var myspys att få träffa Liina igen, var väldans längesen!

Imorgon blir det väl vingåker med mamma, Noah och Max.
Ska kollas lite på factory och hälsas på hos mormor :)
Hihi :D

Hoppas även på bio i veckan? :D
Hihi.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0