- gulliga karlar.

Nu var det waaay to long sen jag skrev sist,
men vafan så kan det vara :(

Gårdagen var najsnajs.
Började med att jag gick med mamma, Noah och Max
på stan hela morgonen, och sedan 12.40 mötte jag upp
Vickis vid stadsparken, sen tog vi en snabb promenix
innan vi slog oss ner i stadsparken med varsin pizza.
Vi satt på samma plats i nästan 4 timmar och bara pratade
om allt mellan himmel och jord. Riktigt härligt.
Sen så gick vi och köpte cigg och sedan så slog vi oss ner
under ljudteknikerns tält (även känd som vickis pappa) och
där satt vi hela kvällen fram till ca 19.00.
Strax där efter så sa jag hejdå till vickis och sedan så träffade
jag en massa roligt folk :)
Blev även San Marino under gårdagen (tack och lov att magvärken gick över)
och det var någon icke svensk man där som hela tiden kallade mig
"lilla tossa" och skulle hela tiden förklara att sverige var ett
mångkulturellt land :P hahah.
Det blev kareoke och lite småskit att dricka innan jag begav
mig iväg med mina kära karlar på efterfest.
Där fastnade jag i säkert en timma innan några av pojkarna drog sig hemåt.
Där hemma höll jag mig till vatten och sedan så fick jag sällskap hem,
gulliga gubbar det där som inte ville låta mig gå själv.
Haha sååå fröken Evelina Lindh var hemma 02.28.
Bra jobbat bra jobbat.

Vaknade 06.45 imorse och käkade då frukost och har varit igång sen dess
jag menar, jag är ju inte någon morgontrött person :P

Nu ska jag dra,
men kanske skriver senare.
PUSS

Kommentarer
Postat av: vickis

Det va riktigt trevlans du :D Såg dej igår oxå på san marino när jag va ute med farfars tröga cp hund :D

2010-07-22 @ 12:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0