- inge mer uppdatering idag.

Hemma hemma.

Fick sjukts hem av Malin och Marve  så blev hemma lite tidigare än väntat.
När jag kom hem så blev det till att pussas lite med baby innan jag fick dra
vidare och lämna busskortet till min lillebror.
Sedan så drog jag hem och sen så fixade vi tvätten och hämtade sedan Noah
för vi skulle ta med honom till Willys så vi slapp bära hem allting :P
Så efter att vi varit på willys så drog vi hem och började nästan direkt med
maten som blev tacos :D hihi
Sen efter maten så drog vi till ica för att införskaffa det sista och viktigaste
enligt baby ;)
Sen tog vi upp all tvätt och sedan så hamnade vi här uppe :P

Så nu är detta det sista inlägget som skrivs idag då jag ska umgås med min
finaste så kommer inte att uppdatera.
Men imorgon så kommer jag blogga som vanligt :)

Nu ska vi snart spana "mamma mia the movie" och ha myspys så vi hörs imorgon.

HIHIIHI!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0