- jag tänker flytta utomlands.

Har uppdaterat dåligt idag.
Ber om ursäkt.

Idag har det legats i solen och bara haft det allmänt trevligt
och skönt nu sista riktiga dagen i vingåker.
Men som sagt, är nog tillbaka snabbare än väntat ;)

Idag har det varit 45 grader i solen och ca 35 i skuggan,
skönt att vila i skuggan? Noway! Haha :P
Nej men ska inte klaga, jag älskar värmen och skulle kunna
leva hela mitt liv i värmen, kanske skulle flytta utomlands? :D
Haha, nej men kanske inte skulle klara av att bo så långt borta
från min familj, min släkt och mina vänner :P haha.

Sitter i alla fall just nu ute och röker lite,
men ska snart in och sova tror jag så att jag är utvilad imorgon.
Hihi.

Nu ska jag dra,
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0