- nästan perfekt.

Men hejsaaaaan.
Nu var det ett bra tag sen jag skrev sist,
haha trodde minsann att jag skulle ha uppdaterat
oftare då det känns som om jag inte har gjort så
mycket idag.
Har dock solat och hunnit få färg :D hihi kuligt.

Sitter just nu här ute med halva vingåker känns
det som :P haha, menmen det är ju underbart att
det är mycket släkt och nära vänner här :D Man blir
ju helt glad och varm i hela kroppen då ju :D
Älskar att vara här, älskar min familj och vill aldrig här
ifrån men tyvärr så måste jag ju det.
Visst saknar jag baby också så det gör ont, men jag
har ingen lust att åka härifrån egentligen.
Haha, det löser sig nog i slutändan och jag är nog garanterat
tillbaka här inom 2,5 veckor höhö :D

Baby, älskling, darling, hjärtat jag saknar dig så att jag dör.
Fatta att hela mitt liv skulle vara perfekt om du bara kom hit,
då skulle det inte begäras mycket mer i mitt liv :D

men är snart tillbaka.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0