- påhopp.

Jag är trött på denna stad,
på allt folk som tror dom är så mycket bättre än alla
andra men som egentligen inte har kollat på sina egna
liv.
Jag har nyligen fått ett sms där det står att jag har supit
i princip varje dag, förra veckan så drack jag två dagar,
hahah det är ju så jävla patetiskt!
Och grejen är den att personen som smsade mig om det
dricker och har gjort väldigt väldigt mycket den senaste
tiden, haha snacka om att inte vilja inse vem som egentligen
dricker för mycket?
Aja tänker inte lägga ner mer energi på sånt jävla trams,
det stod även fler grejer i smset och jag anser det vara ett
riktigt övertramp, så den personen har inte längre mycket
att hämta hos mig, visst tycker jag synd om personen men
haha så patetiskt, hoppas du kommer att växa upp någongång
och kanske tänka lite på det jag sagt och inse.
Du har gjort bort dig en gång för alla, och det var ju inte första
gången heller.

Haha,
jag och Noah har förresten varit på stan en snabbis med hans
pappa idag, vi blev bjudna på lunch och hittade även några
minitröjor till tinkisen :) hihi sötnos.


Nya hårfärgen som jag inte visat än :O haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0