- plock.

Står här i min kusins rum och har nyss hängt in alla hennes kläder
i garderoben, bra där Evelina!
Så just nu sitter Saam och lägger in andra saker som nu ska in i
garderoben.

Vi har suttit ute i solen i evigheter och vet ni?
Jag har blivit röd på benen! YES!
Finally börjar det märkas att jag varit i solen.
Woho, låter kanske knäppt att jag är glad över att bli röd men det bevisar
att imorgon är jag brun där :D

Om några timmar kommer Alexander hem, har inte träffat honom på
länge så ska bli kul. Och sen kommer även min lillebror hit för att umgås
med Alle så att dom slipper vara ensamma båda två ;)

Jag saknar baby och vet ni ?
Han svarar inte på sms heller så jag blir gaaaalen :(

Nej nu ska vi plocka i köket, jag är strax tillbaka!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0