- saknar min fina!

Sitter ute och röker med moster, Saam och Mikaela.
Det är lite kyligt men ändå skönt som satan.
Denna dag har gått riktigt fort och morgondagen kommer
förmodligen att gå lika fort, och vi kommer att flytta lite grejer
och sedan fixa med Mikaelas pool då det skulle bli varmt i
helgen.

Åh jag saknar baby massor!
Dock har jag knappt varit ifrån honom än men det känns verkligen
att man är van att dela tiden med någon hela hela tiden.
Jag trivs ju jättebra med alla här men känner verkligen att jag hade
behövt någon att pussa på, så ska bli skönt sen att komma hem till
min finfina pojke!
Puss på att han är finaste!

Ska väl käka någon macka innan jag somnar,
hihi har ju blivit så galet hungrig nu på senaste tiden.

Nu ska jag och Saam ut med Alfons så han får promenera lite innan
han ska sova.

Menmen jag kanske skriver lite snabbt innan jag somnar, det vet man
ju aldrig.



PUSSPUSS.

J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0