- saknar propell.

Sitter just nu hemma hos min far,
förvånande? Nej inte direkt men som
ni kanske förstår så har inte vårat internet
kommit igång hemma än efter flytten.

Mamma, pappa, Selina och Noah är och handlar
medans jag har fått i uppdrag att sätta igång
spagettivatten så att det kokar (snart check) och
sedan ska jag ha i spagettin, men hur mycket ska
man ha? Hur vet man det egentligen? :O hahah :P
Jag hör inte hemma i kök helt enkelt!

Idag har ju lust att göra något kul, vet inte riktigt
som vad men något riktig kul, var faktiskt längesen
jag fick göra något kul utan att behöva disskutera och
en massa annat skit.
Dock har min dag varit rätt glädjerik ändå då jag hade
Taiga sen igår :D
Hon är min lilla vov det där :D gillar henne skarpt!

Nu ska jag ha i spagettin i kastrullen,
önska mig lycka till!
Jag skriver så fort jag kan :D

PUSS

p.s Saknar min Ellen propellen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0