- spontan.

Ville ju gärna gå ut igår men ingen hade lust eller kunde.
Så jag gick hem och tvättade bort sminket och skulle precis
lägga mig när Kenny frågade om vi skulle ut :P
Haha rätt skönt med spontanitet så 23.30 så befann vi oss
på San Marino :P haha en och en halv timma innan dom stängde ^^
Sedan så rullade det på och vi hade allmänt trevligt!
Innan det stängde så drog Kenny och jag umgicks med Lotta och hennes
pojk istället.
Vi drog mot lilla men kom inte in för det var för mycket folk, så vi
drog för dom skulle käka sen drog dom vidare mot bussen och jag skulle
hemåt.
Sen så fick jag sällskap hela vägen hem, både trevligt och sorgligt.
Somnade som en stock och var uppe med tuppen och städade lite
i lägenheten och nu sitter jag hos pappa ;)

Justja, färgade även håret igår.

Hörs kanske sen,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0