- svalkar skönt i värmen.

Fläkten är på och fläktar riktigt skönt måste jag få säga.
Har nästan precis kommit hem, har varit en snabbis i stadsparken
och lyssnat lite på dom som spelade och dom som sjöng kareoke.

Just nu ligger jag i soffan och slötittar lite på tvn och njuter att att
det fläktar så svalt efter att man han varit ute i den glödheta världen.
Idag har det verkligen varit sjukt varmt ute och ändå har inte solen legat
på knappt, men det har varit som att kliva ut igenom en vägg bara.
Huh.
Jag är ensam hemma då baby roar sig på annat håll...
Får väl se vad jag hittar på för något, blir väl till att sova snart då jag är
rätt trött och mår lite smått illa.

Nej nu ska jag ta något litet att äta innan jag dör.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0