- tur att man är snygg.

Såååå,
kan ju inte säga mer än att jag är så lättad.
Det är så fruktansvärt skönt att vara tillbaka
home i vingåker!
Känns som år och dar sen jag spenderade lite
värdefull tid med min kära kusin, men ju jävlar
kan inget i världen stoppa oss på ett tag.
Höhö.

Än så länge har vi hunnit käka, handlat cigg,
suttit ute i solen och druckit kaffe, gått med
Alfons och sedan även vikt in lite kläder och så.
Känns mest som att denna dag rullar iväg, för
vad ska man mer göra? haha.
Hoppas på finfint väder imorgon eller i övermorgon
så man kan soooooola massor.
För det är tokfin lägenhet dom har flyttat till och
det känns helt underbart!
Hade det inte varit för min älskade pojk så hade jag
nog stannat här tills döden skiljer mig åt! Haha.

Och på tal om det, så känns det lite konstigt att vara
utan min kära, jag som har spenderat alla mina dagar
med honom, och nu ska jag vara borta i ca 4 dagar,
huH :(
Menmen jag klarar mig nog, desto skönare blir det ju
att komma hem, även om jag skulle kunna stanna här.
Hm, jag får helt enkelt åka tillbaka hit snart igen.
För jag ska inte vara borta för länge från baby.



Det är ju tur att man är snygg idag.
HÖHÖ.

Skriver lite senare,
nu ska jag hitta på något annat.
Mohahahah.
PUSS


J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0