- UNDERBART.

Gårdagen var GREAT!
Började med att jag mötte Freddie vid ica för det skulle
köpas lite cigg innan kvällen skulle komma igång.
Det slutade med att vi även införskaffade rostbiff och
potatissallad och moffade satan när vi kom hem till mig.
Sen så börjades det dricka lite smått, vi lyssnade på
musik och gapskrattade åt patetiska människor! Haha
ibland är det ju kul att se hur folk beter sig.
Sen så skulle vi möta Sigge, Micke och Kenny vid San Marino
vid 20.00 men vi kom inte dit förns närmare 20.30 (A) haha
allt bara för att jag är så jävla seg.

När vi väl kom ner så börjades det att drickas direkt,
umgicks med lite folk, dansade lite och bara hade allmänt trevligt.
Klockan tickade och runt 22.00 så startades kareoken och gissa
om vi var taggade? :P
Det blev massa sång och dans och ännu mera dricka,
när fröken Lindh sedan började se dubbelt och hade kul åt allt så
var det slut med drickandet och sen fortsatte kvällen att vara kul
ändå!
Jag sjöng kareoke med Johanna och Marie också! Det trodde jag
nog inte men kul var det, och även Lukas sjöng med (:
Kul att träffas sådär när man har känt varandra hela livet innan,
sen ändras allt och mar hör inte ett ord och sen helt plötsligt så
är man låtsaskusiner :P haha rätt najs :P

Freddie och jag försökte ringa Ellen när vi sjöng våran kära
"All the small things" men vi fick inget svar :(
Justja, min lilla kom ner också :) riktigt trevligt och myspys.
Efter det så ville han följa mig hem och det slutade med att jag
och Freddie hamnade återigen på efterfesten (som vi även hamnade
på på samma ställe och med samma pers när jag fyllde) haha.
Dock blev det bara vatten då jag hade fått nog med alkohol.
Sen så sa jag hejdå till min lilla för jag och Freddie hade ju tydligen
lämnat Sigge och Micke ^^ så vi mötte dom, och sedan så drog vi mot
festen igen, men vi skulle inte gå in denna gången utan väntade utanför.

Sen så följde pojkarna mig hem då lilla blev kvar på festen,
och det var ju trevlans.
Jag kom hem vid typ 03.15 och har inte sovit än :P haha är ju inte trött!

Kvällen kan ju sammanfattas med följande ord;
Mr Bean röst, balkongsmyg, knackande på fönster, förstod varken svenska
eller engelska, följa med hem, myspys, sjunga, shots, träffa massa roligt folk,
lek i lekpark, ridning, snart 8 år, fina händer, mobilnummer, kramar, skratt,
gråt, saknad, känslor, frustration :P hahah finns så jävla många bra ord till allt!

På tal om det, är det någon som kan lära mig typ serbiska/jugoslaviska(stavning?)
ganska frustrerande att inte förstå vad alla säger som man umgås med :P haha.

Just nu är jag rastlös och funderar på om jag ska ta en sväng ner på stan med
Noah, men vi får väl se hur det blir :)

TACK FÖR IGÅR ALLA SOM VAR INBLANDADE ELLER SOM JAG SPRANG PÅ PÅ VÄGEN!
Och hörru Lukas, Noahs kusin alltså, kommentera ett inlägg och länka din blogg så
jag kan följa dig!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0