- allmänt störd.

SKITKUL.
Det är precis vad jag och Saam har just nu,
vi sitter på varsin rumpa på varsin fläck på golvet
och håller på för fullt med varsin sak.
Hon packar upp grejer och städar och jag är minst
lika flitig jag! HÖHÖ, eller kanske..
...INTE :D

Nej nu får jag ge mig,
jag har betett mig som en idiot hela dagen,
sitter och skrattar för mig själv, pratar om allt och inget
fast ingen fattar, jag och Saam snackar mongospråk och
är allmänt störda.. Vad har vi gjort för illa för att bli sånna
invalider? Kan någon berätta?

Idag har väl dagen gått åt till att sitta i solen, sitta och dricka
kaffe och röka, flytta det sista, suttit i solen, åkt bil med Mikaela,
suttit i solen, druckit mer kaffe och rökt, druckit cola, lyssnat på
musik, fixat i Saams rum, rökt, gått ut med Alfons, och ja sådär
har det väl hållit på i princip hela dagen.
Jag är även bränd på mina lår = Skit kul.
Men tur att man bara ska sola the back imorgon då, HAHAHHHAHA.
Okej det där var inte ens kul...
Jag är nog lite trött? Eller kanske inte alls? Det är ju en fråga som
inte ens fåglarna kan svara på.
Fåglar?
Äh skitsamma nu.

Jag saknar någon..
Det är helt sjukt, jag saknar verkligen någon och jag kan ju villigt
erkänna att det inte är lite heller, det är så att jag blir knäpp (are).
Det är liksom en person som jag inte har varit utan såhär länge på
jättelänge och det verkligen hugger riktigt hårt i hjärtat när jag tänker
på att det är en bit ifrån, 30 minuter med buss liksom.
Det är min stora trygghet, den del som får mitt hjärta att slå extraslag
och som gör hela min dag, varje dag.
Den person som just nu sitter hemma och kollar på film, och smsar med
mig, den person som jag är så galet kär i.
Den finaste!

Dessutom så var det nog tur att ingen annan var här nu,
för jag hittade nämligen min kusins gamla löshår och jösses säger jag
bara, jag är ju störd.
Sitter och pratar med mig själv och berättar hur snygg jag är i min nya
hårfärg och till råga på allt så satte jag håret bak och fram och ut och in
så det såg ut som en peruk och jag som om jag rökt hela mitt liv.
HÖHÖ, inte kul.



Alltså det är ju pinsamt och skämmigt att jag lägger ut dessa bilder
egentligen men man måste ju visa världen hur kul man kan ha.
Fyfan vilka hemska och fula bilder, menmen.


Nu ska jag ut och r ö k a .
PUSS VA :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0