- 40 år.

Första måndagen på sommarlovet!
Kan ju säga att det känns skapligt skönt!
Dock hade jag kunnat klara en måndag till med Sven,
han är ju så bra och nu ska vi inte få ha honom någe
mera, vilket känns riktigt frustrerande, menmen man
kan ju inte alltid få som man vill right?
Solen skiner och det är rätt varmt ute, känns som om
det kommer att bli en bra dag.

Idag får mamma nyckeln till nya lägenheten så då kanske
man ska dit och spana lite, kommer knappt ihåg vad som
var vad :P
Skulle även behöva inventera lite i pappas matkällare,
känns som om jag har sjukt mycket saker där som inte ska
behöva vara där.. Hm, måste även fixa iordning hos mamma
så att allt jävla pappershelvete försvinner, jag har nämligen
tendens till att samla på mig massa små lappar och hela A4
fast det bara är någon liten sak nere i hörnet, haha.
Mamma har alltid varit galen på mig vid alla flyttar för att jag
har så mycket onödigt skit.
Jaja.
Sen ska ska jag även till sjukhuset som moraliskt stöd,
dock kommer det nog att gå super.
Fast, innan jag visar mig ute bland folk så måste jag duscha,
annars så lär det inte bli speciellt kul.
Men på tal om kul så har Kim kommit till stan!
Känns riktigt kul då jag träffade honom senast i slutet av
Februari/Början av Mars.
Nu är det ju så att han fyller 40 så på onsdag ska vi fira honom
för sedan på torsdagen så åker dom iväg på kryssning, som jag
egentligen skulle följt med på men det blev ändrat i sista stund.

Nej nu ska jag och baby ut på ett litet uppdrag så är väl tillbaka
om en stund, men jag lär inte uppdatera förns senare då det är lite
att stå i idag.
Hörs senare.

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0