- aldrig gråtit såhär mycket.

Ligger här på magen med datorn framför mig och på
vardera sida om mig så ligger två kissebebisar.
Jag ligger här och bara toksaknar min fina! ): usch jag
blir galen snart!
Lyssnar även på lugna favoriters webbradio, riktigt trevlans
men lite sorgligt när det kommer någon fin låt så man tänker
på hjärtat ): menmen jag får ta och skylla mig själv!

Spanade nyss på det grey's avsnitt som kommer nästa vecka
och jag kan ju säga så mycket som så, att såhär mycket har
jag nog aldrig gråtit i hela mitt liv! Fyfan säger jag bara.

Nej nu ska jag lyssna på några låtar till och mysa lite med mina
två håriga bebisar, sedan så ska jag minsann försöka att sova,
eller iaf stänga av datorn så jag inte blir fast här.

Hör av mig imorgonbitti så håll koll.
Nattinatti PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0