- alltid minst en.

Nu sitter jag här igen.
Jag klarar inte av att vara för länge ifrån datorn uppenbarligen.
Jag klarade inte heller av att inte spela The sims, förlåt mig alla.
Men när det inte finns ett skit att göra så känns det ju lättast att
sätta sig vid datorn då det ofta finns en massa att göra.

Nu sitter jag här och tittar på när baby spelar spel på stora datorn.
Vi har alltså sammanlagt 3 st datorer här hemma ;)
Hans laptop, hans stationära och min laptop, så det är alltid minst
en dator som är igång här hemma jämt ;)

Var ju en snabbis på stan förut igen med mamma.
Då hittade jag faktiskt en söt klänning som jag tänkte ha på mig imorgon.
Och justja, förut när jag var med Noah så införskaffade jag mig en jädrans
massa strumpor igen, och jag kan ju lova er att det går åt trots att det är
så varmt, men återigen så har jag inte ett enda par sommarskor :O
Skämms!

Och vet ni?
Hihi, när jag kom hem från stan med mamma så hade baby blivit klar
med lasagnen så min mage är tokmätt :D Mihihi, fast det lär den väl inte
vara så länge till då jag blir hungrig heeeela tiden :O
Om jag äter ordentligt runt 00 på natten så är jag vrålhungrig när jag vaknar
vid 07 på morgonen.
Helt sinnes, och ändå går jag inte upp i vikt?

Och på tal om konstigt så har jag blivit väldans kissnödig på sista tiden,
kanske är för att det är så galet varmt här hemma så man måste dricka
vatten hela hela tiden? Hm, tål att funderas lite på faktiskt.

Nu ska jag kolla facebook lite, kolla H&Ms hemsida och sedan blir det väl till
att spela lite The Sims till (A) höhö jag kan inte hålla mig.
Mohahahahahaha.

Skriver senare om jag kan och orkar :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0