- bortskämd.

Så då var man fast framför datorn...
...igen.
Haha jag lyckas aldrig riktigt hålla mig länge nog (A).
Dock har jag ju inte sagt att jag inte ska sitta så mycket
men i alla fall, det vore ju lite kul någongång om jag kunde
låta bli :P haha.

Behöver ju inte berätta vad vi gör för något för det har ni
säkert redan listat ut, men jag kan ju säga att det som vanligt
handlar om att vi sitter vid varsin (baby sitter vid två just nu)
dator och spanar runt, dock är det mycket mycket mera socialt
än vad det låter, så det så! HM.

Tänkte eftersom att jag har kommit in i någon "vill ha" period så
kan jag ju förklara lite smått för er vad det egentligen är som jag
vill ha/behöver, såå kolla noga nu.
- Hårfärg! (ett måste)
- Tygskor/Ballerina/Gladiatorsandaler
- Bikini (inte för att jag brukar bada men jag behöver verkligen en ny)
- Jeansleggings (då mina andra blivit på tok för små(!))
- Hjärtformade solglasögon!
- En ny mobil (kan knappt smsa eller höra vad någon säger med den ja har nu)
- Hängselshorts (inte för att jag använder shorts men jag har fastnat för sånna)
- En stråhatt eller liknande!
- Örhängen.
- Brödkavel/Brödrost/Elvisp!
- Väska.
- Hårinpackning/Hårborste/Plattång/Hårfön.

Haha där var bara lite av allt som jag behöver och vill ha just nu.
Höhö, ni hör ju hur bortskämd jag låter! Uschusch!

Men nu ska jag kolla lite kläder (A) hihi,
bilder kanske kommer senare om ni har tur ;)

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0