- det är alltid samma visa.

Klockan är snart halv 2 och det känns som om jag inte
har gjort ett skit idag fast jag i själva verket har gjort
en väldig massa saker. Vaknade som vanligt tidigt men
idag så klädde jag på mig direkt och fixa lite, sen förstår
ni så drog jag ner till mamma där hela familjen var utom
Matthias och Selina. Vi började att packa ner en massa
saker och städa och kasta och skruva och allt som man
måste göra om man ska flytta, men det kändes ändå som
om vi inte kom någon längre vart om jag ska vara ärlig.
Sedan så tog vi med lite påsar, kartonger och väskor med
saker och begav oss till the new place där vi packade upp
och hade oss så gott det gick.
En stund senare kom baby för att hjälpa till att bära lite
saker och så men då skulle vi tydligen hem igen för att
leta lite folk som kunde köra.
Så min fina gick hela vägen i onödan.

Självklart skiner solen och det är tokvarmt bara för att vi
ska flytta massa saker, då vill man ju liksom inte sitta inne,
man vill ju ut och få lite färg och bara njuta!
Men, det är alltid samma visa, höhö.

Vi får väl se vad denna söndag har att erbjuda, är det bara
massa flytt eller händer det något annat spännande tro?
Det återstår att se.
Man kan ju hoppas på att man i alla fall får över alla möbler
som ska dit, sen spelar väl kanske inte resten någon större
roll? Dock har jag massa saker som måste upp på våran vind
och lite som ska ner i matkällaren, haha vi får väl se hur det
blir då jag har en jävla massa skit överallt :P

Skriver lite mera senare,
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0