- en dag.

Sitter i lilla datasalen.
Vi började för en timma sedan och då skulle vi
ha matte men grejen är den att vi bara skulle
ha lämnat in böckerna så jag hade lika gärna
kunna tagit en liten sovmorgon ju!
Kul att veta såhär i efterhand!
Det är bara två dagar kvar, två fjuttiga dagar!
Dock så räknas väl dagen imorgon bort då vi
ska först till norrköping för någon utställning
eller vad tusan det nu var, och sedan efter det
så ska vi vidare till smultronstället, så hela dagen
imorgon kommer att försvinna och sen är det ju
bara fredagen kvar! Har lite ångest över vad jag
ska ha på mig bara, men det ska väl lösa sig
hoppas jag!
Och på tal om liksom ingenting så måste jag köpa
en datorväska så jag får med mig min kära dator.
Hihi
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0