- en riktig upptäckt.

Hemma igen,
jag och baby var nyss och handlade lite och jag måste ju få säga
att vädret är rätt lustigt idag, solen skiner men det är ändå grått
och trist? :O

Vaknade som vanligt runt 05.30 för att gå på toa, sedan igen vid
09.00 det är ju sjukt vilka konstiga vanor jag har börjat med, hah.
Menmen, jag har väl aldrig påstått att jag är helt frisk heller? :P

Idag så blir det till att tvätta, och antar att det är det som händer hemma
hos oss i eftermiddag, om nu inte vi kommer på något annat skitbra
vill säga, men det antar jag ju inte att vi gör :P

Oj vad många småstycken det blev nu när jag skrev upptäckte jag :P
Men skitsamma, bättre det än att jag skriver ihop precis allting så man
inte riktigt kan sätta fingret på vad som egentligen är vad.
Och på tal om upptäckter, så upptäckte jag att jag är vrålhungrig, så
fröken Evelina Lindh tänkte nu prata ihop sig med sin fina pojk och
hoppas på att han också är hungrig så dom kan äta frukos tillsammans.
För jag menar, hur kul är det egentligen att äta ensam eller precis efter
varandra? Nej just det, inte alls!

Höhö, men jag skriver senare, det kan jag ju lova er.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0