- förökning.

Idag har uppdateringen varit kass och det vet jag.
Men internet har varit nere tills för typ 2 timmar sen?
Men allt är igång igen och jag ska inte klaga på att
jag har haft tråkigt för det kan man väl verkligen inte
säga att jag har haft.
Först imorse så var jag och lämnade Taiga, sedan så käkades
det lite scones till frukost och sedan så drog jag ner till
mamma i gamla lägenheten.
Väl tillbaka hemma igen så började hjärtat med ungspannkakan,
och gissa om det blev god? Mmmmm säger jag bara!
Det blev alltså en ungspannkaka med bacon (:

Förövrigt så har jag ätit upp nästan alla bullar :O
Möh, för så fort jag börjar äta något så kan jag verkligen inte sluta :P
Haha jag har ju allvarliga problems!

Och på tal om att INTE ha tråkigt så har jag under tiden som internet
har varit av och efter vi har ätit så har jag spelat "zoo tycon" och jösses
så grym jag är!
Haha och alla mina djur fick ungar hela tiden så var tvungen att stänga av
så inte hela mitt zoo skulle överbelastas :P

Nu ska jag iväg en stund men brb :D

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: lisaaa

Bor ni ihop? :O

2010-06-23 @ 01:18:08
URL: http://lisanygrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0