- fredagsmys.

Igårkväll så umgicks jag bara med hjärtat.
Jag bakade kladdkaka, vi käkade hemmagjorda
hamburgare och bara hade det allmänt myspys.
Sen så la vi oss i sängen för att vi skulle sova,
vi kollade på film och låg och diskuterade allt mellan
himmel och jord, det känns så skönt att prata med
någon som förstår.

Sen imorse när jag vaknade så gick jag som vanligt
upp och fixade mig, försökte välja kläder, men denna
morgon så glömde jag att pussa på baby innan jag
gick, var nog mest för att jag inte ville väcka honom
men ändå! Jag gör det ju ALLTID annars.
Sen så drog jag hem till mamma en snabbis för att
prata med henne och fixa med det sista innan skolan,
sedan så tog jag sällskap med henne och syskonen en
bit innan jag drog iväg till skolan.
Första lektionen var matte och eftersom att jag redan
har fått ett fett IG i matte B kurse så behövde jag inte
jobba idag, ska dock göra ett kursprov på tisdag så
får vi se om jag kan få mitt G eller inte.
Efter matten så hade vi någon föreläsning om sociala medier,
det var riktigt trevligt men man lärde sig väl inget nytt
direkt, dock var lite intressant att höra om taggningar
och wiki för katrineholm.
Anyway, efter det så hade vi lunch och efter det idrott.
Idag var det nämligen tennis utomhus som stod på schemat
och jag tror att Ellen, Jag, Freddie, Julian, Sigge och Andreas
allihopa kan konstatera att jag inte ska satsa på en karriär
inom tennis :P HAHAHHA.

Efter skolan så var det baby som stod på schemat.
Käkade lite kladdkaka och bara tog det lite lugnt innan jag
drog upp till pappa då jag skulle vara barnvakt åt Max och
Noah.
Mamma och Pappa drog och jag ville verkligen inte sitta inne
när vädret är så underbart så jag fick med mig båda ut på
picknick, fredags mys.
Vi drog ner till djulösjön där vi satt och fikade, lekte och bara
njöt.
Nu, 2,5 timmar senare så är vi hemma igen!
Blev inga bilder tyvärr då Marcus har med sig kameran.
Noah kände på vattnet och satt i sanden för första gången i
sitt liv, riktigt grymt :D
Och vet ni? Jag gick ner till djulö i SHORTS! Utan tights under!
Kan ni fatta det!? :D
Hahaha! Duktig jag är, fast det kändes som om alla stirrade
men vafan.

Nu ska jag bara vänta på att mina föräldrar ska komma hem,
sen ska jag vänta på att baby ska komma sen så blir det
myspyspyspys ♥

Imorgon är det lördag och jag hoppas på stekande sol så att
jag kan dra med mig baby ut :D
Vore trevlans trevlans!

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och ta det lite lugnt,
funderar starkt på att hoppa in i duschen då jag inte känner mig
alltför fräsch efter att ha suttit i sanden med lilla grodan,
men får nog vänta tills jag ska till baby (:

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0