- frispel!

Avslutningen varade bara ca 15 minuter för min del.
Jag fick mina betyg som duger, men vissa saker som
ska förbättras tills nästa år.
Jag tog i alla fall bussen med Freddie då han skulle till
Helenas avslutning, dock så fortsatte jag hem till pappa
efter att vi tagit sällskap till tallås.

Just nu så sitter jag här och har så jävla tråkigt att jag
tror att jag dör!
Menmen, det är väl så min dag kommer att förbli :P
haha, och baby svarar lite segt på sms så har inget att
göra.
Juste! Min telefon har fått frispel igen!
Jag kan inte skriva sms från telefonen för att om jag
trycker på någon knapp så kommer det upp en massa
annat skit som andra siffror, bokstäver och liknande.
Så jag har jättesvårt att svara på sms så få inte panik
om jag inte svarar.
Är det jätteviktigt så får ni ringa mig istället!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0