- glad och varm.

Godkväll.
Förlåt att det inte blev någon uppdatering med bilder,
men jag känner att jag inte riktigt har haft tiden för
det idag, men har ni tur så kommer det lite bilder imorgon
då det inte bara finns min nya dator utan också en kamera
som baby köpt, så förhoppningsvis kan jag vara snäll och
ge er lite fina bilder som ni kan njuta av ;) höhö.
Sen hoppas vi ju då även på fint väder med sol då jag inte
gillar att ta bilder inomhus och jag inte gillar att ta det
utomhus när det är sånt dåligt väder.

Just nu så sitter jag här och har precis kollat igenom en massa
bilder för att hitta någon bra bakgrundsbild till datorn, dock
lyckades jag inte så bra som jag hoppats men bilden på Selina
blev ju definitivt bättre än bilden som var där när jag fick datorn.
Höhö, min fina lilla sellepelle som nu även kallas för Pella.
Det är ett under att den hunden vet vad hon heter eftersom
att hon har en väldans massa smeknamn.
I alla fall, finaste baby sitter här brevid och försöker att få ihop
massa saker, och jag hoppas innerligt att han lyckas och får till
det som han vill (:
Åh han är så fin och han gör mig så galet glad och varm i hela
kroppen, är det inte underbart? :D

Nej nu börjar fröken Evelina Lindh att bli lite trött, så ska nog
stänga av datorn, byta om, tvätta bort sminket, borsta tänderna
och sedan krypa ner i sängen och vänta på att finaste ska bli
färdig (:
Dock lär jag somna innan han ens bestämt sig för att bege sig mot
sängen (så brukar det alltid bli :P) menme.

Nej, nattinatti allesammans och förhoppningsvis så kommer det
lite bilder här imorgon (:
Sov så sött!
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0