- helgen.

Jag är en ond människa.
Jag har blivit jättedålig på att uppdatera min blogg,
men det är så att när jag är med hjärtat så har jag
inte tid, jag sitter hellre i flera timmar och bara stirra
på honom än att sitta och känna mig osocial vid datorn.
Kan ju berätta lite snabbt om helgen, vet dock inte hur
mycket jag har berättat än så jag tar det lite snabbt och
det kan alltså förekomma lite upprepningar.
I fredags så rullade dagen mest på, baby kom hem rätt
sent så för våran del blev det massa myspysigt prat och
sedan sängen.
lördagen så tyckte hjärtat (inte jag som övertalade honom)
att vi skulle gå ut med Selina, och vädret var ju fint och jag
ville verkligen inte sitta inne så det passade superbra!
Vi gick jättelångt och det var supermys, jag trivs verkligen
men honom, han får mig att känna mig så speciell.
Efter att vi hade varit ute med Selina så hämtade vi Noah
och tog med honom hem till baby då han skulle sova med oss (:
Klockan tickade och Noisen ville verkligen inte somna, så då
kom min kära med det ultimata förslaget om att vi skulle ut
och gå en sväng, då kanske han skulle somna i vagnen.
Och sagt och gjort så somnade han i vagnen och jag fick
återigen en mysig promenad med hjärtat!
Väl hemma så vaknade Noah igen, jag käkade kladdkaka och
sedan när Noah väl somnat så satt vi ett bra tag i soffan innan
vi beslutade oss för att bege oss mot sängen.
Noah somnade vid halv 11? Och vaknade tio i 7, riktigt skönt
faktiskt.
När Noah sen fått frukost och ny blöja så ville jag inte väcka
baby (som redan hade vaknat?) och ville inte störa honom
heller då han inte är van med bebisar.
Så jag och Noah drog hem till pappa där jag sedan lämnade
honom och mamma för att jag skulle möta Ellen.
Jag och Ellen har nämligen som tradition att på nationaldagen
gå ner på stan och bara umgås och kanske ta något gott att
äta.
Det har vi gjort i ett antal år nu, så varför inte igen? :D
Hihi, det blev god mat och glass innan jag drog hem till min
fina igen!
Väl hemma så satt jag med honom i soffan innan jag gick
och hämtade Taiga som jag skulle vara hundvakt åt under
dagen. Och när hon var hämtad så drog jag och hjärtat och
köpte glass, drog ut med henne på en långpromenad,
hamnade vid en brygga där vi låg med fötterna i vattnet och
bara solade och njöt medans lillskruttan låg i gräset i skuggan (:
När Taiga sedan blev lämnad hemma igen så låg jag brevid
baby i soffan hur länge som helst medans han som inte helt
oväntat satt vid datorn (:
Fick även kladdkaka och grädde (A) hihih.
Nu sitter jag i skolan, i stora datasalen för att vara mer exakt.
Vi har Sven hela dagen, så det blir en soft dag, liksom alla andra
måndagar. Sven är verkligen en bra lärare.
Efter skolan ska jag bara hem och umgås med den finaste.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Suss

Tack rara gumma för hundvaktningen!!!<3

2010-06-09 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0