- INTE mys.

Första jurassic-filmen är färdigtittad på sen ett tag tillbaka
och jag och baby har nyss kommit tillbaka hem efter en
rätt lång kvällspromenad med lilla Taigis.
Nu ska jag snart stänga datorn, sätta mig tillrätta brevid
min fina, ställa godispåsen på precis rätt ställe (mitt knä)
sedan ska vi njuta av film nr 2 i jurassicserien.

Imorgonbitti ska det plockas lite i gamla lägenheten och då
lär väl en väldans massa kläder åka med hem till baby igen (A)
Höhö, min kläder tar ju upp hela hans garderob (A) Stackars!

Och på tal om absolut ingenting så är det någon idiot som har
kräkt precis utanför våran port!
INTE mysigt!
Ifall någon ville veta liksom...

Nej men hörrni, jag hör av mig imorgon igen.
Så nu får ni ha kul om ni festar eller sova gott om ni ska sussa.
Nattinatti, PUSS


kärleeeek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0