- irriterad.

Nu ska jag klaga lite.
Jag är irriterad, jag är frustrerad och sur.
Det är ingen idé att alla frågar om varför
för det tänker jag inte svara på, jag bara
måste få skriva av mig lite.
Jag är så trött på vissa människor, som
bara bryr sig ibland och som sedan typ
ignorerar. Det är frustration på hög nivå,
för det ska dom ju komma ihåg sen när
jag är "viktig".
Jaja, dom kanske lär sig eller så gör dom
det inte, jag känner mig rätt genomskinlig
och bortglömd just idag.
Men jag överlever nog, jag har ju baby så
det går ingen nöd på mig, för jag har allt
som jag behöver.
Så ni som känner att ni har struntat i mig idag,
KOM IHÅG DET.
Idag har min dator kommit förresten (:
Hihi myspys.
Darling, tack för att du finns ♥
Du är den enda jag behöver idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0