- kan inte hejda mina tårar.

Vart ska man börja?
Grodan kom inte nu till kvällen så honom hämtar jag upp
imorgonbitti, tråkigt då jag hade hoppats på att han skulle
sova här, menmen det är ju en dag imorgon också (:

Just nu så ligger jag brevid baby i sängen,
vet att det då låter väldigt olägligt och osocialt att jag bloggar
men jag måste göra det innan jag somnar.
Just nu så spanar baby på "Rocky" så jag ska väl också göra
det även fast jag inte är så jättefäst vid dom filmerna, men
dåliga är dom ju inte!
Har även käkat mat och hjärtats goda kladdkaka :D
Mums, tänk att min man är så grym på att göra kladdkaka,
det är inte allas män som är så bra på det.
Jag är stolt!
Okej, inte bara för att han kan baka utan jag är stolt över honom
vad gällande allt, han är så fin!

Innan "Rocky" startade så kollade vi på "Prinsen och jag 2" och
tror ni då att fröken Lindh som är så känslig mot tårar kunde
hålla sig? Noway!
Gråter någon i film eller om det är för gulligt så kan jag faktiskt
inte hejda mina tårar.
Nog om det.

Nu ska jag krypa ner under täcket ordentligt och bara njuta
av min varma och tokfina pojk!
Jag hör av mig imorgon!

Nattinatti, sovsött!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0