- knappen blir aldrig knäppt.

Sista inlägget innan jag går och lägger mig nudå.
Jag ska tvätta bort mitt smink och sedan bänka mig
i soffan brevid hjärtat då han skulle kolla någon film
som går på tvn nu.
Blir det för tråkigt så lär jag spela lite The Sims innan
jag somnar då baby fått för sig att jag ska vara uppe till
02.00 för att han vill se om jag kan sova längre imorgon bitti
då eller om jag vaknar som vanligt ändå.
Dock verkar han inte riktigt förstått det att jag kan lägga mig
klockan 06 på morgonen men ändå vakna vid 08-09 utan att
vara trött, haha men då får han det ju bevisat imorgon i alla fall :p

På tal om imorgon så har vi tvättstugan i morgon eftermiddag också,
dock har vi inte så värst mycket tvätt men kan ju vara bra att tvätta
ändå så att det inte blir en massa tvätt liggandes så att när det väl kommer
till skott sen så är det tonvis med tvätt..
Och på tal om tvätt liksom så ska jag bara ge er lite onödigt och dötrist
fakta, men jag har fått ge upp hoppet om 3 par byxor på mindre än 1 månad
då jag helt enkelt inte får igen knappen, det går inte ens nästan. HAHAH.

Nej nu ska sminket bort och Sims ska startas,
vi hörs imorgon och nu får ni alla sova gott :D
Nattinatti och dröm söta drömmar allesammans!

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0