- memories.

Är det bara jag som tycker att denna tisdag har gått väldigt
väldigt fort?
Känns ju nästan som nyss när jag vaknade och gick upp!
Som sagt, efter att vi haft GKO med Lars-Åke där vi skulle
illustrera bilder så hade vi lunch och sedan efter så hade vi
mediekunskap.
På mediekunskapen så körde vi lite tävling/lek där man först
skulle svara rätt på några frågor och sedan så skulle man gissa
låt och artist när vi bara fick höra introt på låtarna.
Vi var tre lag och i mitt lag som var lag två var det jag, Freddie,
Bom och Camilla! Vi kom sist men vi var grymma ändå!
Och på tal om Camilla så vill vi hemsk gärna till smultronstället,
så om någon vänlig själ vill skjutsa så säger vi inte nej :D Hihi.
Busfrön vi är, jag och min PP.

Idag har skoldagen varit lite läskig då någon tydligen är
"kär på mig" som han så fint vill kalla det, huh det är så man inte
vågar gå själv i skolan längre.
Höhö, tuffa Evelina är mesig va! HAHAHAHH.

När jag slutade skolan så drog jag hem till baby där vi la oss i
sängen ett tag och sedan så drog vi till Ica och på hemvägen så
sprang vi upp till pappa och hämtade Noah som skulle vara hos oss
ett tag.
Vi satt uppe hos baby länge innan jag kom på att jag behövde hämta
min väska och Noah var så trött att han inte visste vart han skulle ta
vägen men han ville inte sova här uppe så vi tog en sväng med vagnen
för att hämta min väska, och när han väl somnade så ville jag inte dra upp
honom ur vagnen direkt så vi gick ner förbi backa och gick runt djulöallé,
och kossorna var ute så där blev jag kvar ett bra tag och stod och pratade
med dom som en idiot! inte konstigt att allla människor glodde på mig :P
När jag och Noisen hade gått klart så drog vi till baby där vi käkade,
sedan så kom mamma och Noah lämnades tillbaka, tänk vad tomt det
blir utan honom fastän man bara haft honom i några timmar ):
Menmen, jag kan ju som tur är sno honom precis när jag vill :D

Just precis nu så sitter jag här i soffan hos baby och brevid mig sitter
han med sin bärbara och spelar något spel där man ska hoppa över bilar :P
Vi lyssnar även på musik (:
Just nu spelas "memories" riktigt brabra.
Mohahah :D

Skriver snart igen!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0