- mitt i prick i snygghet.


Här är en dålig bild på mina nymålade nails :P
Haha, det är iaf ljusrosa botten med svarta ojämna prickar ;)

Just nu så ligger jag här i soffan brevid baby och bara känner mig
allmänt nördig :P haha.
Menmen det känns ju bra ändå måste jag få säga :D
Imorgon ska jag visa er lite förslag på avslutningskläder så hoppas att
ni är inne här och hjälper mig då, så håll utkik :D

Imorgon kommer det även att komma en del bilder från smultronstället,
då det är så att jag får med mig babys kamera :D
Hihi, sååå imorgon blir det finfint med uppdatering :D
PUSS på det.

Och på tal om absolut ingenting så ligger jag ju här på mage i soffan,
och vet ni? Jag har mina glasögon på mig (hör och häpna)! Haha,
så känner mig typ såhär söt..

Förstår inte riktigt hur baby orkar med mig,
HAHAHHAHAH.
Ni ser ju bara själva vilka problem jag har!

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: vickis :D

du är så söt ! min lilla sötnöt ! puss <3

2010-06-09 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0