- mr.cowboy.

Dagen började med att jag vaknade sjukt tidigt,
kunde inte riktigt sova ordentligt så låg och vred mig i
ett antal timmar innan jag 09.13 bestämde mig för att gå
upp.
Sedan så klädde jag på mig och fixade innan jag och Noah
drog ner på stan för att vi skulle hitta en solhatt till honom,
och det blev en khakifärgad och en vit :D hihi kunde inte bara
nöja mig med en (A).

Sedan så mötte vi upp baby och sen drog vi till ÖB där vi
handlade lite, och sedan så mötte vi upp mamma och sen drog vi
hem.
Nu sitter vi här och jag funderar på om man inte kan hitta på något
ute i solen istället, jag har lite svårt för att sitta inomhus när det är
såhär fint väder, och dessutom när det känns som om det kokar i
lägenheten.


På den khakifärgade solhatten så fanns det knappar på sidorna så då
såg han ut som en riktigt cowboy!
Hihi, här sitter jag och min lilla cowboy och käkar glass :D

Skriver mera senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0