- på tal om mycket.

Återigen så sker min första uppdatering såhär sent på eftermiddagen.
Det är lite sorgligt men samtidigt inte så konstigt då det är mycket nu
när det nyss har flyttats en massa.

Idag har det varit lite tråkigt väder men ändå jättevarmt!
Lite scary men samtidigt underbart!
Hoppas bara på att solen ligger framme lite mera imorgon!

Sitter just nu här och funderar lite på vad man ska äta idag,
känns som om jag inte alls har någon fantasi vad gällande mat..
Varför måste det alltid vara så svårt? Jag har aldrig varit bra på att
komma på vad man ska äta för något.
Menmen, vi får väl hoppas på att det löser sig inom en snar framtid.
Och på tal om inom en snar framtid så kommer grodan hit om ca 1 timma.
Myspys om jag får säga det själv faktiskt!

Och myspys är att jag snart är tillbaka hemma i mitt älskade vingåker!
Åh som jag har längtat kan jag ju villigt tala om för er!
Kommer dock bli väldigt tomt utan baby, men fasiken vi umgås ju varje dag
så kanske blir lite skönt för honom att slippa mig i några dagar ;)
Höhö.

Nej nu ska jag fortsätta att spåna lite vad gällande maten.
Skriver senareee!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0