- pizza och kladdkaka.

Efter skolan igår så drog jag hem till hjärtat,
men stannade bara där en snabbis innan jag
gick och tog ut pengar och ringde till en
handläggare på banken.
Sen så ringde jag och beställde pizza innan
jag drog upp till baby igen.
När jag kom tillbaka upp så kände jag så fort
som jag klev innanför dörren att han hade
bakat en kladdkaka, mums med efterrätt.
Pizzan kom och vi åt som aldrig förr, det var
riktigt gott och för er som inte vet så är jag
svag för vitlökssås, det är ljuvligt.
Efter maten så kändes det som om magen skulle
spricka, så vi la oss i soffan och kollade lite
gamla avsnitt av "arga snickaren", riktigt myspys ♥
Sen så blev jag lite småsugen på kladdkaka så
jag lyckades att trycka i mig en sån bit också.
Höhö (A)
Sen så tyckte jag mest att vi blev sega, men vi
höll oss i soffan, sen så fick jag även se älskade
"Dirty Dancing" ååh den är ju så sjukt bra!
Fast jag tror att hjärtat blev lite småsur på mig då
jag hela tiden satt och pratade med i alla repliker och
sjöng med i alla sånger som jag även kunde namnen
på, höhö är jag nörd eller vad? (A)
Sen så blev det duschen, lite disk och sedan så kollade
jag/vi även på "A walk to remember", den andra av
mina favoriter, fast jag toksomnade så kommer knappt
ihåg något av den så jag får kolla igen sen ;)
.
Nu sitter jag här i lilla datasalen och ska illustrera en
bild på Ellen, det går inte riktigt så bra men vad kan man
förvänta sig när jag gör det :P hahah.
Nej nu ska jag jobba lite (:
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0