- små små liv.

Sitter här brevid finaste i soffan och käkar kladdkaka!
Ovanligt? Nej inte speciellt men baby är ju så grym på
att baka det så man kan ju inte låta bli (A).
Vi lyssnar också på min dåliga spotifylista haha, eller
jag tycker inte den är dålig men det är inte många som
förstår sig på mitt val av musik, menmen vi hoppas
på att baby inte dör i alla fall. Å andra sidan så var det
ju faktiskt han som sa åt mig att sätta igång listan, hm.
Lilla Noah ligger däckad i sängen och lilla Taiga ligger
också däckad. Haha dom är så söta dom små liven!

Justja vet ni vad jag glömde säga?
Jo att baby har bakat scones igen! Han är så duttig min
finfina!
Hihi, och senare så hoppas jag på att vi ska baka lite
bullar, jag är dösugen på just kanelbullar :O haha.

Skriver lite senare (:
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0