- smyger, tjuvröker och stirrar.

Har inte hunnit uppdatera idag pga av att jag spenderat hela
dagen med mamma.
Sen runt tre så drog jag och baby till ÖB, sen så handlade vi lite
mat på ica och sedan så drog vi upp till pappa där det bjöds på
lite mat och annat smaskigt :)

Sen när vi kom hem så mystes det lite snabbt med katterna innan
vi började att storstäda heeeela lägenheten.
Så nu är det sopat, skurat, skrubbat, dammat och allt möjligt!
Finfint!

Orkar inte skriva så mycket om dagen idag då det hänt sååå mycket.
Men jag måste ju säga att jag är lite skrämd!
Alla människor här på våran gård är helt scary :O
Grannarna längst ner sitter ALLTID i fönstret och stirrar, nästa granne är
en äldre dam som bor med sina vuxna barn och hon sitter alltid ute på balkongen
och vet ni vad hon gör? Hon TJUVRÖKER för sina barn, nästa granne är en gubbe
(en pappa till några småbarn) som smyger runt i trappen för att se om någon är
elak mot hans pojkar för då springer han upp och viftar och skriker.
Och tro mig, sådär kan jag fortsätta i hundra år, hahah.
Sjukt ju.

Jaja,
nu ska jag nog spela lite (A)
PUSS


Stiinisen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0