- snälla människor..

Vet ni vad jag kom på?
Igår så glömde jag skriva godnatt!
Men i alla fall, efter att vi kollat på "The mentalist"
så bakades det kladdkaka som vanligt och sedan
efter det så blev det kladdkaka med grädde och sen
"Grease" på det!
Riktigt mysigt om jag får säga det själv!
Efter filmen så var båda rätt slut så då blev sängen
en självklarhet!

Imorse runt halv 9 så drog hjärtat mitt iväg på ett
möte och sen när han kom hem så sov jag inte så
värst länge då jag blev rastlös och var galet varm!
Så jag hoppade in i duschen, rökte och sedan hamnade
jag här vid datorn.
Baby ligger fortfarande i sängen och vet ni? Han är så
otroligt söt när han sover!
Tur att jag är en snäll människa för annars hade jag nog
smygfotat honom, hihi.
Men som sagt, tur att jag är snäll!
Om 1 timmar och 20 minuter så är det dags att tvätta,
tur att det inte är så mycket haha.

Idag fyller idiuuut-roger.
Så grattis!
Och ikväll blir det lilla krog med mami för att fira våran
kära Kim.
Hihi, hoppas på en trevlig kväll med nära och kära.

Skriver senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0