- som små ljus.

Nämen se vem som är vaken :D
Haha somnade sent som attan och vaknade runt
07.08 haha.
Då var det bara att klä på sig och kila ner till pappa
då mamma ska iväg på möte och jag ska passa Noah.
Egentligen skulle mamma ha kommit upp med Noah till
oss men han sov så vi tyckte det var bättre att vi var
här nere tills hans vaknade (:
Såå när han vaknade ska vi upp till mig och baby och
härja ;)
Kissarna är ju där nu med så Noisen lär bli superglad!

På tal om kissarna så gick första natten bra,
dom sov som små ljus.
Först låg dom båda mellan mig och baby men sen så
turades dom om och i morse när jag vaknade så låg
dom så fint i soffan båda två :')

Nej nu ska jag hitta på något annat att göra tills grodan
vaknar! Skriver senare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0