- sötgroda?

Tänkte skriva god morgon men jag kom på att det inte var
morgon nu :P haha, illailla.

Igår så rullade dagen på och ungefär vid klockan 22 så drog
jag upp till baby där han och hans två vänner var (:
Det blev lite kollande på nästa veckas Grey's avsnitt och även
så blev det tvtittande.
Det slutade i alla fall med att jag lyckades somna, så skönt att
få sova brevid baby igen.
Två nätter utan honom har nästintill tagit död på mig!

Vaknade upp imorse och solen sken som sjutton! Då blev jag
riktigt glad kan jag ju berätta för er.
Jag drog och fixade lite saker och när jag kom tillbaka så hade
alla pojkar vaknat.
Sitter just nu här brevid min fina i sängen, hihi han är så sjukt
fin att det är lite scaaaary, och man får gåshud så det står
härliga till! Min fina ♥

Snart ska jag och mamma ner till lägenheten och städa ur det
sista, sedan ska jag tillbaka till baby och ikväll kommer lilla grodan
hit för att sova med oss :D myspys.
Imorgon är det måndag, och jag har ingen skola! Vet ni hur sjukt
skönt det känns eller? En hel sommar framför mig tillsammans med
finaste och ingen skola på många veckor.
Sen när det är dags för skola igen så gäller det att köra på för fulla
muggar och även fixa lite betyg som jag inte är helt nöjd med.
Menmen, nu ska det inte tänkas mer på skolan, för den är faaar away
just nu.

Skriver senare!
PUSS


Hihi, sötgrodan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni flytta från er fina lägenhet i stan ?

2010-06-13 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0