- Taiga.

Vaknade och hade ont i svanken och var öm i hela kroppen,
det gjorde till och med ont att ha tröja på mig!
I alla fall, när jag fått på mig kläder så drog jag, mamma och
Noah ner till gamla lägenheten och kastade massa skräp och
packa ner lite småsaker.
Sedan så drog vi till nya lägenheten och då hängde baby med :D
Efter det så drog vi förbi hos Suss och Tuba och hämtade Taiga och
sedan så stod mamma med henne utanför ICA medans jag och
baby drog in och handlade.
Vi ska nämligen baka massor sen :D

Nu sitter vi här i soffan och laddar upp inför en långpromenad
med lilla Taiga :D
Åh hon är så söt den lilla skruttan! :D
Hoppas på lite bilder sen :D

Hihi,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0