- tänker inte klaga.

Idag vaknade Evelina rätt tidigt som vanligt,
sedan så upptäckte hon att hon hade ont i huvudet
igen! Inte så konstigt då vi gick till ÖB igår och drack
typ ingenting, snacka om att man blir uttorkad liksom!
Sen så vilades det en stund till, käkades riktig frukost
som baby fixat och sedan blev det sängen en stund till
innan jag drog iväg ett tag med mamma.

Sen så beslagtog jag och baby pappas balkong där vi
satt och käkade lite glass och solade.
Efter det så drog jag och mamma iväg igen till gamla
lägenheten och städade och fixade.

Nu sitter jag här hemma brevid baby och käkar kladdkaka
och lyssnar på musik.

Idag har det varit så sjukt varmt, tror aldrig jag har svettats
så mycket som jag gjort idag.. puuh.
Klagar dock inte då jag älskar värmen!

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0