- tre sambos.

Äntligen hemma!
Huh, när jag skrev förut idag så drog jag  en stund senare
iväg med mamma, Noah, Marcus och baby och käkade i
stadsparken, riktigt myspys!
Sedan så helt plötsligt så beslutades det att babys bror skulle
hjälpa oss att köra grejer i hans bil så vi fick iväg lite saker till
mammas lägenhet.
Efter att dom hade åkt första gången så hyrde vi ett släp och
sedan så rullade allt på i en jävla fart och vipps så var alla mammas
grejer flyttade till nya lägenheten!
Sen så återstod bara mina saker och dom skulle ju hem till mig
och baby :D hihi, finally är ALLA mina saker där dom ska nu :D:D:D
Gissa om Evelina Lindh är glaaaad :D:D:D:D:D:D:D:D

Baby och Morgan var tvugna att åka och lämna släpet så jag bar
upp alla mina grejer själv till våran vind.
Och vet ni? Vi har även två inneboende på heltid nu!
Mina små kissar Stiina och Findus! :D
Eftersom att flytten kom så plötsligt sådär över en lunch liksom så
hann jag ju inte fixa en transportbur så katterna fick hemmagjorda
selar av skosnören sen satt dom i mammas knä (mitt knä) så stilla
och duktiga när vi åkte med dom till våran lägenhet.
Först när jag släppte in dom så var dom helt borta, dom smög och
vågade knappt gå, men sen så fort jag fått i ordning kattlådan, maten
och allt annat så gick det ju toppen.
Just nu ligger Findus under soffan och spanar och Stiina är på lådan.

När allt var klart så var klockan ungefär 22.30 och då så drog jag,
mamma och marcus ner till donken medans baby satt hemma hos
pappa med resten av familjen.
Vi tyckte att vi hade förtjänat lite god mat så det kändes så jävla bra
när vi kom hem med maten!
Höhö, efter att vi käkat så blev det en pratstund på balkongen för mig,
baby och mamma medans vi rökte och sedan så drog jag och finaste
hem och nu sitter vi här.

Jag tror aldrig att jag har varit så slut, haft så svårt att andas elller
svettats i hela mitt liv som jag har gjort idag.
Haha, fast det var det ju värt!
Hela mammas lägenhet är klar och ALLA mina saker är nu hemma hos
mig och finaste, det är for real nu.
Jag är helt svag och borde nog egentligen vara trött men jag är pigg och
funderar på om man kanske ska våga sig på och spela lite The Sims? :P

Nej men jag ska snart dra mig mot sängen med min man och mina små
bebisar!


Det första Stiina gjorde var att sätta sig i köksfönstret och vinka.
Tror hon ville hem.




Men sen efter ett tag så var hon mer avslappnad och tog det mycket
lugnare, nu vet hon ju i alla fall hur lägenheten ser ut och vart alla
saker finns, ni förstår att min lilla fröken är lite nervig.



Medans Findus tar det lugnt som vanligt och tar dagen som den kommer.
Haha, sköning.

Säger Nattinatti nu för jag lär inte uppdatera något mera innan jag somnar,
kommer nog tokdäcka när jag väl slår ihop ögonen.
Haha, dessutom blir det nog till att dela säng med 3 st inatt istället för bara
1 som jag annars är van med :P
Haha.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0