- väldigt värd.

Hejsan hoppsan igen.

Sen jag skrev sist, eller ja la upp bilderna så har det väl hänt
lite saker dock inget jätteintressant men ändå.
Jag följde med mamma till hennes vänner en stund då baby skulle
sitta hemma och spela lite. Men det blev ju inte långvarigt då jag
skulle spendera min kväll med min fina.

När jag kom hem så kollade vi färdigt på "Dear John" och jösses
vilken sjukt bra film!
Dock är jag lite besviken på slutet men det kanske man kan leva
med.
Åh undra hur många tårar som jag tillägnade denna filmen alltså!
Det är ju nästan sjukt!




(bilderna är tagna från google så nu åker jag väl dit :p haha)

Det är en film som är värd att ses!
Så ni som inte har sett den, SE DEN!
Och man tror att man ska veta hur den kommer att sluta genom hela
filmen, men så fel man kan ha! Ni kommer att förvånas!

Efter att vi spanat klart på filmen så la vi oss på sängen och
pratade och myste lite, riktigt trevlans och behövligt.
Alla behöver vi lite "ensamtid" trots att det allt som oftast är bara han
och jag :P haha.

Nu sitter han och spelar lite till och jag ska ta något att käka
innan jag fastnar framför The sims igen (A).

Skriver kanske senare om ni har tur ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0