- värdefulla dagar.

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Dagen har varit rätt innehållsrik men ändå inte alls.
Började ju med att jag drog iväg med mamma.
När jag sedan kom hem igen så blev det "Rocky"-filmer,
vi bakade Mockarutor (kärleksmums, kalla det vad ni vill),
disk, dusch och myspys.
Jag och baby fixade även tvättid också, lika bra att vara ute
i god tid så att det inte blir panik sen när inget finns rent.

För ungefär 2 timmar sedan så drog jag och baby till pappa
(som bor i samma hus, bara rakt över gräset) med lite mockisar
då vi tänkte att dom skulle få smaka, och jag skulle ändå hämta
min tvätt som fanns där hemma.
Det slutade med att vi blev kvar där i ca 1,5 timma och vi fikade,
pratade och skrattade.
Det var riktigt myspys!

Imorgon blir det en lugn dag,
ska väl ner till mamma och hjälpa henne lite och sen spana in
hennes nya lägenhet lite (: hihi, får väl se om baby följer med (:
Annars om det är fint väder så tänkte jag sno en hund och ta en
promenad!

Denna dag har varit underbar och en riktigt toppenstart på mitt
sista sommarlov!
Känns så skönt att ha baby, han är så fin och dagarna blir verkligen
mer värdefulla med honom!
Han är så fin!

Skriver senare för nu ska jag äta upp alla babys chips (A)
Schhhh ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0