- Norr/Söderköping.

Denna dagen har gått fortfort.
Började med att jag vaknade klockan kvar i 8.
Jag klädde på mig, sminkade mig och bara tog
det lite lugnt, bytte till mitt minneskort i kameran
och sedan så pussade jag på finaste och drog sedan
upp till pappa för att platta håret.

Mötte upp några från klassen utanför media, sedan så
drog vi oss till bussen (och Ellen med kryckor).
Sedan blev klockan några minuter efter 10 så åkte bussen
med Norrköping som mål just då.
När vi var framme i Norrköping så blev det pastasallad, macka
och juice. Sedan så drog vi oss mot Visualiseringscentret
där vi skulle få se någon film och kolla lite på det som dom hade
ställt ut.
Det var så grymt häftigt att få sitta där i stolarna och kolla då
skärmen var en stor halvcirkel som gick över hela rummet,
det var alltså virtuellt (säger man så?) så det kändes verkligen
som om man åkte genom allt som visades. Sjukt coolt!
Sen efter det så hade vi 55 minuters rast så då drog jag och pojkarna
till Ica för att Freddie skulle köpa cigg.
Efter att all tid hade gått så var det återigen dags för att sätta sig i bussen,
denna gång för att åka mot Söderköping där vi skulle köpa glass :D
Hihi.
Några elever från MP3 följde även med och hade sin förstärkare med sig
i bussen så det var paaaarty hela vägen :P haha kändes som om hela
bussen hoppade fram.
Anyway, väl framme så fick vi gå en bra bit innan vi kom fram, och vet ni?
Kön var enorm och när vi kommer fram och det är våran tur att gå in  så
kommer våra lärare, och vet ni vad som säger?
- Det kommer ta för lång tid så ni hinner tyvärr inte, för vi måste åka om si
och så lång tid.
Tror ni inte klassen blev galen?
Så vi gick till kiosen som hörde till vid sidan om, där vi fick köa i en timma,
så vi hade hunnit ändå... Usch.
Jag tog i alla fall en "Hinke" som glassen heter.
Det är en hink fylld med 5 st stoooora kulor glass i valfri smak, mjukglass uppe
på och sedan strössel på det.
Sedan så satte dom i en spade och en sked, haha riktigt charmigt! Haha.

Vi fick skynda till bussen då vi redan var försenade pga av vårat köande.
Men vi kom ombord och åkte.
Jag käkade glassen på vägen och den var slut precis efter att vi hade kommit
ut ur Norrköping.
Jag är lite dum, jag är ju känslig mot mjölk och ändå käkade jag så mycket glass.
Haha jag är ju duuuuuuuuuum.
Menmen.
Sen blev jag avsläppt vid skolan, sen drog jag till baby och hämtade min dator
då jag ska sova hemma inatt :( snyft, kommer att dö!
Sedan så drog jag upp till pappa där jag somnade och nu så är jag hemma hos
mamma och lyssnar på lite musik som en släkting gjort, det är så man får
gåshud.

Snart kommer även lite bilder på möjliga outfits till avslutningen imorgon,
så snälla hjälp mig lite då?


Juicen, Bröder, Kycklingsalladen och vitlöksdressingen :D
MUMS!


Mina lunchkamrater :D


Dålig bild på den orage duken som var formad som en lins som vi
fick se film på.


Stackars Ellis hade kryckor :(





:D


Söta tjejer!
Jag var nog lite borta här?



Min Hinkglass :D:D:D:D:D:D:D


Biljetten till Visualiseringscentret.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0