- Mr.Jane.

Taiga är lämnad och jag och baby sitter som vanligt
i soffan med varsin dator i knäet (A)
Haha, det låter ju som om vi är jättesociala med varandra
men jag kan lova att det är mer socialt än vad det låter (;

Efter att vi hämtat vovvis så hamnade vi framför tvn en
snabbis, sedan blev det långpromenad men kameran glömdes
hemma så det blev tyvärr inga bilder idag ):
Efter promenaden så stannade vi på sibylla och hämtade upp
lite mat innan vi nådde hemmet.
Väl hemma så slocknade lilla vov en snabbis innan jag gick
hem med henne.
Det är så skönt att ha henne.

Klockan är rätt mycket men ikväll blir det nog mest film och
mys, känns som om vi är rätt slutkörda idag trots att vi inte
gjort så speciellt mycket, haha.

Imorgon är det onsdag, det är alltså fylliåringsfest för Kim,
han fyller ju 40.
Så imorgon blir det utgång med mami och dom andra som
nu ska med ut, vet faktiskt inte säkert vilka det blir men det
blir säkert kul får vi hoppas.
Dock tänker jag inte vara ute så sent då jag lär längta ihjäl
mig efter min fina..
Sedan imorgon fyller idiuuut-roger gammal gubbe och på fredag
så är det mormor som fyller och då lär det bli vingåker för hela
slanten!

Nej nu ska vi komma på något att baka och förhoppningsvis kolla
på "The mentalist" om inte baby säger emot :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0