- sötaste T.

Denna dag har varit helt fantastisk!
Började ju som sagt med att baby hade bakat scones,
efter det så drog jag hem en snabbis och sedan så drog
jag hem till Suss för att hämta Taiga.
Hon blev så glad när jag kom och hon hoppade på mig så
att jag höll på att ramla ut i trappen! Haha så lite glad
tror jag nog att hon blev :D
När hon var hämtad så drog vi hem och laddade våra batterier
inför en långpromenad!
Vi packade en väska med kamera och vattenflaska+skål sedan
så begav vi oss mot grusgropen.
Väl framme i grusgropen så badade Taiga så fort jag gått ut
en liten bit i vattnet och jösses som hon sprang runt i vattnet,
hon såg helt galen ut :P haha.
Sen så gick vi igenom grusgropen och vidare mot skogen.
Eftersom att skogen där vi tänkte gå var skövlad så fick vi gå
längst forssjövägen där dom byggt cykelbana.
Och vet ni vad jag såg då? Jo, kossor! :D:D:D:D
Så det blev en del kort och sedan så fortsatte vi och vi hamnade i skogen
vid nya vetrinären.
Sedan så gick vi tills vi hamnade vid kyrkogården vid furuliden och där
mötte vi pappa, mamma, Noah och Selina :O
Haha, vi tog sällskap med dom och Selina var jätteduktig, hon tittade knappt
på Taiga.
Så vi tog sällskap med dom därifrån och Selina brydde sig inte ens om
Taiga och tvärtom, vilket var bra då jag inte vågar låta Taiga hälsa på
någon, haha.
Väl hemma så lämnade vi Taiga snabbtsnabbt för att vi skulle springa till
sibylla som ligger en halv minut ifrån där baby bor för att vi skulle köpa
mjukglass!
Så en våffla med noisette-topping satt inte fel i magen efter en hel dag
i stekande sol!
Så nu återstår det bara att se om vi har fått någon färg eller om vi helt
enkelt har blivit lurade ;)




:D


KOSSOR :D





Sötaste T.

Har haft en underbar dag!
och det är ju inte slut med det än!
För nu käkar jag kladdkaka (A)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Suss

Så fina kort gumman!!!=). Jag kopierar dem, hoppas det är okej??? Tack för att du är en så gosig hundvakt!!!! Kram

2010-06-17 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0